نامه‌اي از طرف زندانيان عادي بند 6گوهردشت کرج در رابطه با گردهمايي ايران آزاد

نامه‌اي از طرف زندانيان عادي بند 6گوهردشت کرج در رابطه با گردهمايي ايران آزاد

چه‌کار کردين، کاري کردين کارسون بابا، کارتون هزار ماشالله داره
روز شنبه براي ما زندانيان عادي در زندان رجايي‌شهر يک روز فراموش نشدني بود آنجا داشتيد پرچم ما را بالا مي‌برديد، ما هم اين‌جا فقط بال نداشتيم که پرواز کنيم.
بابا ايول داره کارتون، باز هم مي‌گيم هزار ماشالله به اين همه هموطن که با اين همه کار و مشغله از همه جاي دنيا خودشون به کشور فرانسه و به اون جمع آخوند نابود کن رسوندن، دلمون خنک شد.
آقا، دم همه تون گرم و نفسهاتون هميشه براي نابودي خامنه‌اي و آخوندها پاينده باشد.
چقدر شلوغ بود اين همه نماينده خارجي يک جا نديده بوديم که در گردهمايي #پاريس ديديم، به خدا کيف کرديم. اگر الآن ما را اعدام کنند به قرآن قسم ناراحت نمي‌شيم، چون تمام عقده هامون خالي شد. نمي‌دونيد تو بند ما چه خبر بود.
از ظهر آماده بوديم، چند نفر را تو سالن ١٨ اندرزگاه ٦ گذاشتيم که مواظب باشند که يک موقع گارد نياد. ولي از همه جالبتر اين بود که هر چه نگاه مي‌کرديم مگه تمام مي‌شد، مي‌خنديديم مي‌گفتيم الآن تمام ميشه. نشون به آن نشون که تا ساعت يک شب دو بار گوشيها رو شارژ کرديم اگه کامپيوتر هم بود مي‌سوخت. دمتان گرم با اين تلاشتون.
وقتي با پسر عموي يکي از افراد بندمان که از طرفدارهاي مجاهدين خلق هست تماس گرفتيم فهميديم اونها هم همشون دارن برنامه مستقيم پاريس را نگاه مي‌کنند. و وقتي گفتيم ما هم در زندان نگاه مي‌کنيم خيلي تعجب کردند و خوشحال شدند و گفتند مگه ماهواره داريد؟ گفتيم با موبايل نگاه مي‌کنيم. پسر عمويش گريه مي‌کرد و مي‌گفت: … اگر کسي توي دنيا بتونه ايران را از دست آخوندها نجات بده کسي نيست جز مسعود رجوي و مريم رجوي . او گفت: مي‌بيني مريم رجوي چطور با قدرت حرف ميزنه وقتي يک کلمه از دهنش درمياد، خامنه‌اي صدبار مي‌ميرد و زنده مي‌شود.
آقا تو را به خدا اگر مي‌شود سلام ما زندانيان عادي بند ٦ را به خانم #رئيس‌جمهور #مريم رجوي برسانيد و بگوييد ما شب و روز دعايشان مي‌کنيم تا او را در تهران ببينيم و ما را از دست آخوندها نجات بدهد. راستي يک چيز روي دلمان ماند که بگوييم توي اين چند روز تلويزيون آخوندها اين قدر داغ کرده که رادياتورشون را بايد عوض کنند، اين طوري بگوييم که دق کردند.
درود بر شرف #مجاهدين خلق
زندانيان عادي بند شش زندان #گوهردشت.

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram