#فراخوان به شرکت در #جنبش اعتراضي و #دادخواهي در #مهر ماه

#فراخوان به شرکت در #جنبش اعتراضي و #دادخواهي در #مهر ماه
امسال در اول مهر مدارس و دانشگاهها در شرايطي باز مي‌شود که رژيم در چنبره‌اي از شکستها و ناکامي‌ها قرار گرفته و ناتواني رژيم در مهار بحرانهاي مرگبار، ديگر بر هيچ‌کس پنهان نيست. 
#دانش آموزان، #دانشجويان، #معلمان و #اساتيد #دانشگاه ها
رژيم آخوندي مي‌خواست با #اعدامهاي بي‌وقفه و خارج از هر تصوري در سال 60 جامعه را در يک ترس و انجماد فرو برد و بي‌دنده و ترمز «#اعدام» مي‌کرد؛ باز اين هسته‌ها و تيمهاي #مجاهد خلق بودند که در 5مهر سال60 در روز روشن در برابر چشم مردم با پاسداران سياهي در شهرها درگير شدند و هيبت خميني را شکستند و شعار «مرگ بر خميني» را براي اولين بار اجتماعي کردند. آنان در 5مهر با فداکاري بيمانندي راهي را براي ما باز کردند که امروز بعد 35سال بايد در برابر آزادگي و آزاديخواهي آنان سر تعظيم فرود بياوريم.
آري جامعه #ايران در يک فرصت طلايي به‌سر مي‌برد؛ مردم به ما چشم دوخته‌اند؛ بايد کاري کنيم؛ کارستان! رژيم ضعيف است و روزگار بازپس گرفتن حقوق از دست رفته است؛ بايد به‌پا خاست. از ساده شروع کنيم تا به اهداف نهايي خود برسيم از اين‌رو اقدامات زير را در دستور کارتان بگذاريد:
با دوستان خود تشکل و کانونهاي #مقاومت را تشکيل دهيد و از طريق ارتباطات مطمئن در #فضاي مجازي خود را به ارگانهاي مقاومت وصل کنيد و در ارتباط با آنها باشيد.
در نهضت دادخواهي که خانم رجوي براي قتل‌عام شدگان سال 67 اعلام کرده است؛ شرکت جسته و براي تکميل اسامي شهيدان قتل‌عام شده دانش آموزان، دانشجويان و معلمان و دانشگاهيان و... تلاش کنيد؛ گورهاي مخفي آنها را شناسايي کرده و از آنها فيلم و عکس تهيه کنيد و با خانواده‌هاي #قتل‌عام شدگان تماس برقرار کنيد و اسناد شهيدان را تهيه و براي مقاومت ارسال کنيد.
جمعي از دانشجويان هوادار سازمان مجاهدين خلق در خراسان جنوبي 
 شهريورماه ۹۵.
-
#فرداي ما را در محيط هاي زير دنبال كنيد:
FardaeMaINTV.blogspot.com
Facebook/FardaeMa
@FardaeMa

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram