فراخوان براي محکوميت جهاني اعدام ۳زنداني سياسي از هموطنان عرب از يک خانواده

ما جمعي از جوانان هوادار #سازمان مجاهدين خلق ايران در #لارستان #فارس ضمن تسليت به خانواده قربانيان از عموم هموطنان به‌ويژه #جوانان در سراسر #خوزستان مي‌خواهيم به همبستگي و حمايت با خانواده اعدام شدگان و زندانيان قيام کنند.
رژيم آخوندي در هراس از افشاي روزافزون ماهيت خونريزش نزد عموم مردم ايران باز هم دست به يک اعدام وحشيانه زد و صبح روز ۲۷مرداد ۳زنداني سياسي جوان از هموطنان عرب را در حميديه اهواز به اتهام آخوند‌ساخته «محاربه و افساد في الارض» بدار آويخت.
اين سه زنداني، عبارتند از قيس عبيداوي، ٢۵ساله ليسانس حقوق، برادر۲۰ساله‌اش احمد عبيداوي و پسر عموي آنها سجاد بلاوي (عبيداوي) دانشجوي رشته حقوق، که از ابتداي دستگيري در سلولهاي انفرادي بازداشتگاه اطلاعات اهواز تحت شکنجه و فشار قرار داشتند. علاوه بر اعدام اين سه زنداني، قضاييه آخوندها براي چهار زنداني سياسي ديگر از هموطنان عرب، احکام ۲۵ تا ۳۵سال زندان صادر کرده است.
همه آحاد مردم به‌خصوص ما جوانان، از جامعه جهاني به‌ويژه شوراي امنيت و شوراي حقوق‌بشر ملل‌متحد و کشورهاي عضو و عموم سازمانهاي مدافع حقوق‌بشر خواستار محکوميت قاطع موج جديد اعدامهاي سياسي و ارجاع پرونده جنايات رژيم آخوندي به‌ويژه قتل‌عام۱۳۶۷ به شوراي امنيت و قرار دادن سرکردگان اين رژيم در مقابل عدالت است.
جمعي از جوانان هوادار مجاهدين در لارستان فارس ۲۹مرداد.
-
#فرداي ما را در محيط هاي زير دنبال كنيد:
FardaeMaINTV.blogspot.com
Facebook/FardaeMa
instagram.com/FardaeMa
Telegram.me/fardaemaINTV
@FardaeMa

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram