بخش هايي از فراخوان جمعي از #جوانان منطقه يك تهران در محكوميت #قتل عام #تابستان 67

بخش هايي از فراخوان جمعي از #جوانان منطقه يك تهران در محكوميت #قتل عام #تابستان 67
ما خاطره سالگرد قتل‌عام ۳۰هزار #زنداني سياسي در #ايران را تجديد مي‌کنيم، کشتار جمعي هولناکي که توسط ديکتاتوري مذهبي حاکم بر کشورمان انجام شد.
نوار صوتي ضبط شده آيت‌الله حسينعلي منتظري، که در سال2009 درگذشت؛ اخيراً در ايران علني شده است. انتشار فايل صوتي ملاقات آقاي منتظري و ۴ تن از مسئولان قتل‌عام، زلزله‌يي در درون و بيرون اين رژيم ايجاد کرده است.
اين سند بسيار مهم، چند حقيقت اساسي را گواهي مي‌کند: نخست آن‌که در برگيرنده اعتراف صريح مسئولان قتل‌عام، به مشارکت در يک #نسل‌ کشي در حال وقوع است. و نشان مي‌دهد که #خميني و اطرافيانش با کنار زدن همه ترتيبات و روال‌هاي خود رژيم، مستقيماً دست‌اندرکار کشتارند و درست در همين کشتار است که پايه‌هاي ولايت فقيه چندش‌آور بعدي شکل مي‌گيرد.
حقيقت ديگري که آقاي منتظري آن‌را به‌روشني بيان کرد، اين است که خميني از سه‌چهار سال قبل، نقشه‌ آن قتل‌عام را در سر داشت و به‌گفته مکرر پسرش تصميم گرفته بود که «#مجاهدين از روزنامه‌خوان و مجله‌خوان و اعلاميه‌خوان»، همه را #اعدام کند.
متأسفانه تا کنون سازمان ملل از موضعگيري در مورد اين موضوع سر باز زده است. اين است سياست مماشات. اين است قرباني کردن #حقوق‌بشر در مسلخ تجارت. امروز زمان آن رسيده است که سازمان ملل يک قطعنامه در مورد اين قتل‌عام صادر کند. جامعه بين‌المللي بايستي ملاهاي حاکم بر ايران را محاکمه کنند.
همچنين از کميسارياي عالي حقوق‌بشر سازمان ملل مصرانه مي‌خواهيم تا در اجلاس بعدي شوراي حقوق‌بشر اين پرونده را مطرح کند و همچنين در مجمع عمومي خواهان تشکيل يک دادگاه بين‌المللي براي تحقيقات درباره قتل‌عام ۱۹۸۸ به‌عنوان جنايت عليه بشريت شوند.
-
#فرداي ما را در محيط هاي زير دنبال كنيد:
FardaeMaINTV.blogspot.com
Facebook/FardaeMa
instagram.com/FardaeMa
Telegram.me/fardaemaINTV
@FardaeMa

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram