ممنوع الخروج ها اعتراض كنيد!

ممنوع الخروج ها اعتراض كنيد!
نوشته اي از #آتنا_دائمي:
ممنوع الخروجم -اعتراض دارم -شکایت دارم
نه دستور به قتل #زهرا_کاظمی داده‌ام
نه دستور به ضرب ‌و شتم و کشته شدن سه تن در #کهریزک
نه در #اختلاس و گم شدن پرونده‌ها در تأمین اجتماعی نقش داشتم و نه قاضی بوده‌ام که هزاران نفر را در بی‌عدالتی به #حبس و #اعدام محکوم کنم!
من به #اعدام اعتراض کردم، به کشتار در #کوبانی و #سوریه اعتراض کردم، من به هفت سال زندان محکومم اما 'قاضی مرتضوی' به چند ضربه شلاق که 'کی زده و کی خورده؟! '
من نه قاری قرآن بودم و نه متجاوز اما شانزده ماه در زندان بودم تا بازجویی شوم، تا دادگاهی شوم و پرونده‌ام خیلی زود پیگیری شد، محکومم به هفت سال حبس و من ممنوع الخروجم! 
#ممنوع_الخروج ها شما هم اعتراض کنید به این همه #بی‌عدالتی! 
-
#فرداي ما را در محيط هاي زير دنبال كنيد:
FardaeMaINTV.blogspot.com
Facebook/FardaeMa
@fardaemaINTV

Unknown

No comments:

Post a Comment

Instagram